عاشقانه ها

عاشقانه ها
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس hamed-salim.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








واحد اندازه گیری عشق"فاصله"اندازه گیری فاصله

واحد اندازه گیری عشق مترنیست

اشتیاق است!

وقتی مشتاقش باشی حتی یک

قدم هم فاصله ای دور است.....



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت21:25---20 فروردين 1392
يه دختر كوري تو اين دنياي نامرد زندگي ميكرد .اين دختره يه دوست پسري داشت كه عاشقه اون بود.دختره هميشه مي گفت اگه من چشمامو داشتم و بينا بودم هميشه با اون مي موندم يه روز يكي پيدا شد كه به اون دختر چشماشو بده. وقتي كه دختره بينا شد ديد كه دوست پسرش كوره. بهش گفت من ديگه تو رو نمي خوام برو. پسره با ناراحتي رفت و يه لبخند تلخ بهش زد و گفت :مراقب چشماي من باش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: فاصله"واحد اندازه گیری عشق"واحد",
[ یک شنبه 18 فروردين 1392 ] [ 20:16 ] [ حامد ]

.: Weblog Themes By salimhost :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 177
بازدید ماه : 396
بازدید کل : 189369
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1